Merhabalar Anne adayları, bende bu ay aranıza katıldım. İlk hamileliğim bu konuda hiç bir fikrim yok. Reglime 5 gün varken hamileliğimi ögrendim. Betam 77diydi. Doktora gittim ertesi gün betam 166di. Doktor kesemi göremedi. 4 gün sonra gittim betam 994 çıktı. Doktor kese için bir hafta sonra gelmemi söyledi. Ultrasonda eğer yine göremezse alttan bakacağını söyledi biraz korktum. 😕 Doktor normal dedi. Sizce de normal mi?