Hashasim2020 Kuzular bu haftalarda olup başı ağrıyan var mi ya 2 günde bir baş ağrım oluyor geçmiyor da zalım. Tansiyon genelde 10a 7 benim neden oluyor var mı yaşayanlar ya
ecemtmr Hashasim2020 selam canım bende 13+1 im üç gündür bir başağrısı basladı sorma sanırım normal tansıyonum benımde normal gecer inşallah tuttumu zor ilaçta alamıyoruz tabii.