Busraa12 ilk gebeliğimde benimde diş etlerim şişti ve çekilme falan oldu kanama da oluyordu gittiğim diş doktoru tanıdıktı hamile olduğun için tedavi yapamayız ama karanfil ve papatya kaynat eşit miktarda iki üç defa gargara yap demişti ve bana çok iyi gelmişti sizde aktardan azar azar karanfil ve papatya alın ikisini kaynatın gargara yapın iyi gelir