4 gündür çürük dişimden uyuyamıyordum doktorum yazı yazdı yaptırabilirsin dedi 29+5 im bugün kanal tedavisi yapıldı yarın dolgu yapılacak karnıma ağrı girdi kendimi kastım ondan dolayımıdır sizce hamileyken diş yaptırıp herhangi sorun yaşayamayan varmı ?