Utkunil Arkadaşlar 31+4 hamileyim böbreklerimde ve karnimda ağrı var geçmiyor dün bebeğimi kontrol ettirdim herşey yolunda ama bu ağrı neyin nesi anlamadim otursam gecmiyor yatsam gecmiyor yasayan var mi