dilek1994 kızlar 37 hftalıgım 5cm açılmam var kakamı tutamıyorum nasıl geliyo anlmıyorum çatı agısından yürüyemiyorum korkuyorum😔
Dilaraeymen Hastanede misiniz gelen kaka hissi bebek baskısı oluyor o yüzden kakamız varmış gibi hissediyoruz
dilek1994 Dilaraeymen hayır gercekde kaka geliyo hastanede deilim eve yollamışlardı sancım artınca gel demişlerdi
[silindi] dilek1994 lağman yapılması gerekiyor canım yapılmadığı için normal sancı esnasında evdeysen sorun etme boşver ama 5 cm açılmayla ıkınmamaya gayret göster
Dilaraeymen dilek1994 bence bekleme hastaneye git 5 cm açıklıkla normalde suni sancı ile desteklenip açılmanın devam etmesi sağlanmalı
dilek1994 Dilaraeymen sezeryana gidiyorum açılma aynı sabit bi haftadır suniyide ben istemiyorum dua edin🙏🏻
Alfa2017 Utancak bişey yok bence hastaneye git güzelim lavman yapılması ve suni sancı ile desteklenmesi lazım 5cm açılman varmış