Busraasafekinci ilk gebeliğimde öncesinde süt falan gelmemişti göğsümden, kontrol diye gittim sezaryene alındım 38+3 te hiç de göğüs ucum yoktu, bebeğim tutamadı sabaha kadar ağladı doktorum ona bir damla bile yeter mama verirsen tutması zor olur dedi mama vermedik sabahına sütüm geldi bebeğim tutmaya başladı emdikçe sütüm arttı, çok fena yara oldu ama olsun sonuçta hiç mama vermeden 25 ay emzirdim hemde sadece anne sütüyle bile tombik bir oğlandı oğlum.Hiç merak etmeyin, sezaryen bile olsa emzirdikçe hemen geliyor süt.