[silindi] Deletedmom137 Kaç haftalıksın canım? 30 da başladı benim, doğumum geldi hala çekiyorum. Zamanla da daha da arttı. Ama gayet normal şeyler dedi doktor.
ozlemoz13 Deletedmom137 bende bu durumdan çok zorlandım özellikle bacak ağrısından, bana doktorum bol süt ve süt ürünleri tüket demişti ondan sonra da magnezyumumu kalsiyum içeren bir magnezyumla değiştirdi biraz daha rahatlattı ama tamamen geçmedi canım
ftmgl24 Deletedmom137 benimde aşırı derecede oluyo ayağımı kırmışlar gibi sanki. Allah razı olsun eşim sıcak kovaya biraz sirke döküyo sirkeli suda bekletiyorum geçiyo bi kaç gündür de olmadı allaha şükür resmen ağrıdan ağlarken kendimden geçtim
Sjsjdkskaa Deletedmom137 ben de 26 haftalık hamileyim özellikle geceleri ağrıyor karnım ve belim 🤷🏼♀️
6776 Merabalar ben 6 haftalik hamile oldgumu henüz cok yeni öğrendim. Karnimda şişkinlik kasilmalar ve kabizlik olmasi normalmidir? Sol kasığimda hafid agri mevcut araara . Bunlar ilk haftalarda normal midir? Tecrübenize ihtiyacim var🙏
Deletedmom137 6776 o haftalar çok normal canım adet sansıcına benzer ağrıların olablilir bebeğin yerleşiyor☺️
6776 Deletedmom137 cok tesekkur ederimm. Cok şükür 🙏 ben de bian endiselendim hem heyecan hem endişe buara birbirine karıştı 🥰 smdi biraz daha rahatim. 🥰 sana ve bebeğine ve hatta tüm bebişli annelere sağlik diliyorumm💕💕💕
Deletedmom137 6776 tesekkur ederm kuzum sende sağlıcakla kavuş bebeğine 💕 ağır işler yapma dikkat et 🤗