Yaptıran var mı uygun fiyata ve güzel ??
Nesizade05 https://hizliresim.com/JajLSW üçlü set 50 TL ye yaptırdım 👍🏻🥰
Nesizade05 ben kendim alip yaptim canim 13 lira ya mal oldu
Çiçek sepetin de yaptırmıştı burada bi arkadaş. Orda uygundu
HemsireAna bende cok begendim nerden yaptirdiniz?
Çok güzelmiş nerde yaptırdınız acaba
Nesizade05 merveemzikzinciri 🥰
Minikmucizemyolda merveemzikzinciri instagram yazarsanız cıkar direk 😌
Egeates bende bugün cıkıcam bulabilirsem alıp kendim yapmayı düşünüyorum ☺️