Kızlar ben bu yaşıma kadar sadece özel bölgemi şekerli ağda kullandım hiçbir şekilde epilasyon ağda bezi kullanamadım beceremedim onları jilet asla vurmak istemiyorum bir saat önce bitti isim ama elim ayağım döküldü beynim aktı aşağı bak bak ileriki aylarda ben ne yaparım 😖😖 zaten hamilelikten herhalde 3 saat sürdü tüm vücut nasıl canım yandı 😩jilete vurursan baş edemezsin diyen diyene nasıl yapıyorsunuz son aylarda olan arkadaşlar?😔