Deletedmom291 Anneler merhabalar 6 aylık hamileyim hep yemek yemek istiyorum ya hiç ağzım boş durmucak yemek istemiyorum ama kendimi durduramıyorum bi türlü çok fazla da kilo aldım napcam bilmiyorum 😔😣
Ruveyda_ Deletedmom291 havuc ye gunde 3 lıtre su iç su şişesi hep yanında olsun. Cevız ye fındık ye. Süt iç. Çok yemenin bebege faydası yok. Hamur işinden uzak dur
ilkbahar Deletedmom291 benim de ozaman başladı nerdeyse yeme isteğim 😐 şimdi çok zor oluyor ama glisemik indeksi düşük şeyler yemeye çalışıyorum 😄 gebeliğim boyunca çok abur cubur yedim şimdi vicdan yaptım bir iki gündür dikkat ediyorum bakalım ne kadar devam edebilcem 7. Aydayım 😵
Deletedmom291 Eemmyy keşke bende senin gibi olsam yaa penguen olcaz yürüyemicem artık 9.aya kadar ya 😃
Eemmyy Deletedmom291 hahaahh😀😀 bende hiç yiyemiyorum 7 haftalık hamileyim mide bulantısı iştahsızlık çok fazla. Bi an önce bitse de bende sizin gibi yesemm☺️☺️
Deletedmom291 Eemmyy yaaa miniciksiniz daha Allahım sağsalim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip eylesin 🙏😊büyüdükçe artar sizinde iştahınız şuan zaten kanınızdan besleniyor o yüzden 😊😊