hfg hissettiğim zamanlar da oldu ama hissetmeyince de bi kaç gün hissetmiyorum doktoruma en son sorduğumda 6. Ayından sonra daha çok hissetmeye başlarsın demişti
ama bi kaç gün üst üste hissetmeyince insan korkuyor 😓belki de içimizde ne hareketler ediyordur da hissetmiyoruzdur