Ayselela27 Kizlar geceleri yatağa girince huzursuz bacak sendromu oluyor uyutmuyor beni sürekli uyaniyordum. Doktoruma sordum ödemi atman lazım dedi.yesilcay,papatya icmemi önerdi de bebeğe zararı olmaz mi? 30.haftaya girdik bu arada
Greyy90 Ayselela27 yani hiç içmedim ben o bitki çaylarını bana da doktorum magnezyumdan kaynaklı oluyor maden suyu tüket dedi bide tablet verdi onu kullanıyorum şükür her gün olan ağrılarım azaldı şimdi
Ayselela27 Greyy90 maden suyu bnde içiyorum özellikle aksamalri içiyorum faydası olsun diye ama uykusuzluktan oluyorum.resmen bebegm doğmadan beni alistiriyor gbi.magnezyum da kullanıyorum ama faydası olmuyor
DamlaNur29 Ayselela27 devletin karsıladıgı bişeymi özel ilaçmı canım bene 15 günlük yazmıs 54 tl verdim devlet karsılamıyor doktor dedi cok iyi geliyor istersen adını veriyim al sendde ondan
Greyy90 Ayselela27 evet berbat bir durum ne tarafa yatsan devam ediyor zaten uykusuzluk diz boyu birde böyle olunca Daha çok huzursuz ediyor insanı 😒
Ayselela27 Greyy90 aynen öyle canim. Sol tarafa yatayım diye de sartlandriyorum kendimi.bi de bacagimin ağrısı üstüne.😔😕ağlıyorum her gece artık
AyaYlmazYldrm Ayselela27 daha doktoruma gidip soyleyemedim ki bide benm romatizmam var vallahi öluyorum kalkip dolasiyorum salliyorum.biraz iyi geliyo
Ayselela27 AyaYlmazYldrm bende de vardı ama iğne ilaç filan rahatlamıştım.yillar önce tabi bu dediğim.acaba o yüzden mi bnde bu haldeym.sonradan hiçbir rahatsizligim olmadi ama bilemedim yani