Allah korusun kanaması olup da doktora koşacağı yerde buraya yazan arkadaşlar kusurabakmayın ama anlamıyorum hiç ilk bebeğini evde 3 aylıkken düşüren bir anne olarak söylüyorum bunu hamile bir kadından durup dururken kan gelmesi ne kadar önemsiz olabilir ki ama şunu anlarım kanaması olmuştur doktora gitmiştir bebeği sağlıklıdır herşey yolundadır buraya yazar başımdan böyle bir olay geçti ama iyiyiz yaşayan var mı? Diye sorsanız tamam biz burda kanaması olan hamile arkadaşlarımıza nasıl yardımcı olabiliriz ki? Ki o anne içi nasıl rahat bir şekilde evde durabiliyor o da ayrı bir soru tabi 🤔