Lamelif Bu iğneyi 8. Haftama kadar toplamda 4 kez vurulmuştum şimdi 12 haftamız dolacak rahimde kanama alanı var diye tekrar verdi vuruldum bacağımın ve kasığımız ağrısından duramıyorum çok ağrıyor üzerinden 7 saat geçti hiç geçmiyor 😓😓😓😓