Merhaba kızlar 38+6 haftalık hamileyim 37+4 haftalıkken nst de de sancim çıkmıştı çatı muayenesi olmuştum bir santim açılmam vardı karnım çok sertleşiyor bugün de bel den giren sancim var ve sancılı bir şekilde söylemesi ayıp ishal oluyorum sizce doğumum başlıyor olabilir mi, 🤔