Seccadmv KubraKocak bendede o haftada oyle soylemisdi sonra dondu hatta bi kac kez dondu simdi basindna geliyor
Mekamu KubraKocak ohooo daha 10 haftası var. Tabiki döner rahat olun.. Benimki 29da dönmüştü ama ben günde 20 bin adım falan atıyordum işten dolayı. Hareket kolaylaştırıyor dönmesini. Fırsat buldukça günde yine 15 dk falan yürümeye çıkın bence
Mucize34 KubraKocak benim 33 te hala donmemisti şu an 35+3 dondumu bilmiyorum kontrlde ogrenicem artık