Seccadmv Merhaba kizlarben 38+5deyim bu gün doktora gitdim 1 parmak açılma var ama bebegin başı hala cok yukarda söyledi .Basina gelen varmı?
Betull41 Canım pilates topunda hafif hafif ziplamalar yapabilirsin daireler çevire bilirsin oturarak instagramda doğum doktorlarının bu konu hakkında yapılması gereken hareketleri gösteren videolar çekiyor oradan izleye bilirsin
Seccadmv Betull41 cok tesekkur ederim yaparim cati muayinesinden sora belimdə ağrı basladi onları yaparsam bu korkusu olmaz dimi bir daha fikir verdigin icin tesekkur ederin ilk hamileligim ve cok korkuyorum acikcasi
Betull41 Seccadmv canım bunlar bebeğin kanalda daha rahat ve daha hızlı ilerlesin diye birkaç hareket hem saçınıza hafifletir birde suquat yap canım hayırla gelsin kuzun
Seccadmv Betull41 cok tesekkur ederim yapmaya baslayayim ben o zaman doktor 1 hafta bekle sonra suni sancı vereriz dedi ama ben süni sancı istemiyorum belki açılma buyur bebek aşağı inerse ona ihtiyaç kalkaz.diye düşündüm ve aklima hic bunlar gelmemisdi yapmaya baslarim ben simdi cok saol😊