MerveSimsek_ Kizlar karnim çok yumuşak bebek de hareket etmiyor cok endişeliyim. Normalde hep sert karnim, dünden beri çok yumuşak sanki göbeğimi elimle sikabiliyorum resmen.
Minikbiranne15 Saglık ocagı ebeyı ara canım bır kalp atısını dınlesınler sende cok stres yapma cıkolata ye su ıc soluna uzan biraz durtukle konus bakalım
MerveSimsek_ Minikbiranne15 hareket ediyor simdi soda felan ictim. Ama niye bukadar yumusadi karnim omu anlamadim
Minikbiranne15 MerveSimsek_ bazen bende de oluyor böyle göbek deliğim çevresi yumusak oluyor ben sırtıma dogru geçmiş veya yanlara yayılmış dır diye düşünüyorum
MerveSimsek_ Ruveyda_ hareket ediyor. Ama cok yumusak karnim onu anliyamiyorum. Normalde hep sert di karnim benim
MerveSimsek_ Minikbiranne15 nenimki dogum posisyonundaydi 31 haftamda. Şuan cok endiseliyim.neden bi sert bi yumusak diye anliyamiyorum 😭 terminim de anca haftaya
Eda1231 MerveSimsek_ canım karnının her yeri sert oluyor sertleşince sancı demek gelip gidiyorsa sertleşip yumuşuyorsa bir takip et ne sıklıkla oluyor
MerveSimsek_ Eda1231 ya canim benimki simdiye kadar hep sert di hic avucliyamiyordum bile etimi. Ama dünden beri çok yumuşacik elimle resmen avucliya biliyorum.
Eda1231 MerveSimsek_ yumuşaklıktan korkma canım. Aksine sert olunca magnezyum falan veriyorlar. Bende karnım yumuşak olsun diye sürekli kontrol halindeyim 😊pozisyon değiştirmiştir bebişin. Benimki de bana poposunu falan dayayınca sert oluyor çekince yumuşuyor. Öyle birşey olabilir
MerveSimsek_ Eda1231 hadi ya ozaman icim rahat 😂 simdiye kadar hep sert di benimki ne bilim yumusayinca tuhafima gitti korktum sanki bebek icinde degilmis gibi. Magneziyum ben hamileligimin basindan beri aliyorum düzenli unutmazsam 2 güne bi aliyorum. Bi de okadar düşük yaptim postlari acilmis onlari da okuyunca direk ruhum darlandi 😭 rabbim hepimize saglikli kucagimiza.almayi nasip etsin