Asl34_ merhaba kızlar ilk olarak geçen ay başladım yumurtlama testine 4 gün arka arkaya yaptım sonuçlarım bu şekildeydi. İlk günü değerlendirdim ve gebelik olmadı. https://hizliresim.com/Qr9pdz Bu ay tekrar yapacağım . Sizlerden Bilgi almaya çalışıyorum hem yumurtlamadan hem çatlamadan bahsediyorsunuz hangi günleri değerlendirmeliyiz? Çatlamayı nasıl anlıyoruz? Çatlama gününü de değerlendiriyor muyuz? Cevaplarınız için teşekkür ederim 😊
busra106 Canım yumurtlamayı gördüğün o gün de dahil 3 günü değerlendirilmesi öneriliyor. Yumurtlama ilk çizgi gibi koyu çatlama biraz daha silik oluyor diye biliyorum
busra106 burcu_1322 yumurtlama belirtisini soruyorsan canım herkes de farklı oluyor belirtiler ben ovulasyon testini diğer ay kullanırım diye pek önemsemedim takip etmedim yani o ay Allah nasip etti 🙏🏻
busra106 Canım ben ovulasyon takibi yapmayı düşündüğüm ay hamile kaldım ama takip ettiğim bi sayfa vardı ve bu testlerle ilgili güzel örnekler vardi ve 3 gün değerlendirmek gerekiyor bazen 2 gün yumurtlama olabiliyor yardımcı olmak için yazdım 😊