Kızlar 27 haftalık gebeyim. 26 haftamdan beri rahmımde kemıgınde agrı var hareket ettigimde yürüdügümde zorlanıyorum. Doktora söyledim. Vajınal muayene yaptı. Açılmam yoktu erken dogum belirtisimi napmam gerekıyor. Şuan yok ama ara ara giriyor bazen cok uzun süre gitmiyor