brcaky 1 hafta sonra yapın benimde geç döllenmeydi adet geçti 3. Gün yaptım negatifti 1. haftasında kanda beta 23.43 çıkmıştı
12454 brcaky şuan yaptım bende 1 gün geçti negatif çıktı yaşadığım bir düşük olmuştu geç döllenme olmuştu şuanda o şekilde olabilir geç döllenme olabilir diye sizlere danışmak istedim
brcaky 12454 bence biraz bekleyin kafayı takmayın hiç oraya çünkü düşündükçe daha zor oluyo herşey inşallah bu sefer sağlıklı ve gönlünüze göre yaşayacağınız bir gebelik geçirirsiniz🙏🏻🙏🏻