egeninincisii 16.haftada cinsiyet için erkek dedi doktorumuz, ama ben kız gibi hissediyorum hala 😕 yanılma payı olabilir mi sizce?
Damlaveminigi egeninincisii merhaba ben 16.haftada öğrendim cinsiyetini 22 oldum hala değişmedi genellikle 16.haftada daha net söylüyorlar zaten 🌸
Mekamu egeninincisii bana da 16.haftada erkek demişti, 20. Haftada %99 erkek dedi. O ana kadar ben de hep kız düşünüyordum ama değilmiş 😀
egeninincisii Tubahacik evet gösterdi ama ben başka bir doktora gitmiştim kendi doktorum yok diye, kendi doktoruma gönderdim daha erken bunu net göstermesi için dedi 🧐
ElifNilMom egeninincisii canım o yanılma olayı hep var maalesef ama net erkek de olabilir mesela bize 13 de erkek dedi 15 de kıza benziyor dedi bir sonraki kontrolde de kesin kız dedi sma ben hala emin değilim kıyafet alırken korkuyorum genelde sarı ağırlıklı alıyorum detaylı ultrasonum var haftaya orda inşallah net öğrenirim diye düşünüyorum
egeninincisii Çok teşekkür ederim ElifNilMom şu malum virüsten dolayı hastaneye gitmeye korkar olduk, bakalım detaylı ultrasondan sonra son durumu söylerim 🙏🏽 teşekkür ederim 💕
Fuzuli Benimde öyle 13 ye kız dediler 17 de erkek ama ben kız hissediyorum iki gün sonra detaylı ultrasonum var hayırlısı artık diyelim