hulyatkknt zeyzey95 canan hanım hastanede değil izne ayrılmış iki hafta önce arkadaşımın yengesi resmen ortada kaldı canan hanimin hastasıydı, umarım iyi bir doktor bulabilirsiniz o hastanede Betul5353
Deleted5544 canan hanım yarın dönüyor benimde doktorum kendisi, tavsiye ederim semra hanımda iyi ama insanı biraz panik ediyor. illa normal doğurucam diyosanız da saadet hanımı tavsiye ederim normal doğumda ödülü falan var
hulyatkknt Deleted5544 ben de sayenizde saadet hanimi görmüş oldum. Kendi doktorum pandemi diye tutuşursa sezaryen için kendisine gidicem sagolun öneriniz için.
Deleted5544 canan hanım astım hastası olduğu icin hastane mecbur izine çıkardı, kendi isteğiyle çıkmadı yani, yarın dönüyor zaten
Betul5353 Deleted5544 suan medipole geldim doktoru bekliyorum doktorla ilgili fikrimi çıkınca yazacağım ama hastane ultra süper ve çalışanlar çok ilgili yeni olduğu işin de fiyatları çok uygun
Deleted5544 Betul5353 evet hastane gerçekten çok güzel. fiyatları daha da uygundu 70 tlydi açılış yeni olduğu icin ama bu hafta 100 lira yaptılar. yinede bölgeye, yüzyıla göre uygun. ayrıca hizmeti de onlardan daha güzel ☺️