Yaman Persembe günü seker yuklemesi oldu sekerim biraz yuksek cıktı bugun dahiliyeye gittim her gun gunde 4 kere seker testi yapcam ve diyetisyene gittim diyet verdi haftaya gene gitcem kontrole bugun daha 2 kere ölçtüm aclik ve tokluk yuksek çıktı suan😔
Ruveyda_ Yaman normalde çok unlu ve şekerli şeyler mi tüketiyordunuz birde hamileliğinizin kaçıncı haftasındasınız kaç kilo aldınız
ECeren Yaman merhaba öncelikle geçmiş olsun ve panıkleyip canınızı sıkmayın genellikle ölçümler yemekten önce ve yemeğe başladığınızdan 1 saat sonra yapılıyor açlık şekereri 85 in altı tokluk şekeri 150 altı isteniyor ama doktora göre değişiyor hamileliğimin başından beri insülin kullanıyorum korkucak stres yapcak bişi yok ki bn başta çok ağlayıp iyice şekerimi yükseltmiştim ilk önce diyet ve takip düşmüyor ise insülin ve diyetle devam ediyosunuz. 27. Haftamızdayız biz ☺️ Herşey yolunda annesi azcık dikkat ve sabır ☺️
brcaky Kaç çıktı açlık tokluk şekeriniz? Benimde yüksek şuan evde ölçtüm açlık 102 tokluk, 1.saat 133, 2.saat 98 çıktı
brcaky İnşallah düzene oturtabiliriz sizde stres yapmayın stres çok yükseltiyor şekeri, çok aşırı yüksek değil diyetle oturur düzene, burada daha yüksek değerleride görmüştüm. Kaçıncı haftadasınız?
Yaman brcaky 25+3 üm tabiki ama seker yuklemesinde daha düşüktü bugun yuksek. Siz kac saat arayla ölçüyorsunuz
brcaky Yaman bana doktorum kahvaltı öncesi ve sonrası bak dedi bir de akşam yemeği öncesi sonrasında. Şeker yüklemesini haftaya yaptıracağım oyüzden değerim o zaman ne çıkar bilmiyorum ama 2 gündür çok çikolata yemiştim onun etkilerş bugün çıktı galiba haftasonu biraz fazla kaçırdıysanız belki o yükseltmiştir değerlerinizi
Yaman brcaky benim 4 kere dedi dahiliye doktoru sabah aç sabah ogle aksam tok ama saat araligi söylemedi.
Yaman ECeren canımı sıkmıyorum cok ben zorluklari atlattimda merak ettim kac saat arayla yapmam gerek diye doktor demedi bisey o yuzden cogu kisi gunde 2 kere yapiyomus bnm 4 kere olunca kafam karisti🙂 aclik 95 olcakmis tokluk 140 olcakmis. 3. Kanda suan 213 cikti
ECeren Yaman bn altı kere bakıyorm her öğün öncesi be sonrası eğer şekeriniz yüksekse bolsu ve evde yürüyüş yapın düşüyor☺️
Yaman ECeren bnde yeni makina aldim kayinvalideminkini aldim bana göre yanlis ölçüyordu yarindan sonra tekrar baslicam cunku cok fazla seker çıkartıyor bisey yemedigim halde 🙂
ECeren Yaman valla bn protein yada sebze hariç bişi yiyince tavan yapıyo 😒 Bebişlerimiz için ne yapalım sayılı zaman çabuk geçiyor ☺️
Yaman ECeren yarin baslicam ölcmeye yeni makina aldim bakalim🙂evet cnm katlancaz saglikli olsunlarda🙂
seraycorduk Selam kızlar bende 24 haftalığım gebeyim yarın şeker yüklemesi yaptıracağım nasıl yapılıyor yaptıran varmı aç karnına gidecek mişim galiba
Merbe61 seraycorduk bende sımdı baktıedım once kan verdım sonra ılac ıcyım sekerlı 1saat sonra bıdaha kab verdim ilk sonuc 90 2.sonuc 146cıktı ınslalah sekerım yoktur ogleden sonra gosterıcem doktora
Yaman seraycorduk bende gecen hafta persembe gunu yaptirdim aksam 9 dan sonra su dışında bisey yiyip icmicem sabah ilk kan aldilar sonra 75 lik glikozlu su ictim 1 saat sonra tekrar aldilar 1 saat sonra gene aldilar 3 kere kan aldilar sonuncuda sekerim cikti biraz suan takip ediyorum gunde 4 kere