Ilk haftalarimizda cinsiyett belli olmadigi icin kaynanam ve annem nevresim takimlarini uyku setini orgu battaniyelerini penye muslin ve pelus battaniylerini orta karar renklerde aldlar sari mint yesili mavi orgulerim yine bu tonlarda oldu. Sabun bebek sampuani bebek kolanyasi deterjan reflu yatagi sallanan anakucagi bunlarida yine orta karar renklerde aldik koyduk kuvet takimi seffaf balikli almistim cok onceden 2 hastane cikisi almistm 5 li yesil sari zibin almistim en gerekli olani agiz mendilini almistim sut sagma mak. Cinsiyeti ogrenince tarak tirnak makasi seti yine bir takim daha nevresim takimi pikesini halisini oyuncak kutusunu biberounu alt acmasini kundak battaniyelerini bikac tane daha hastane cikisi yeni dogan zibin ve 0.3 ay kiyafet aldim. Genel alisverisimiz bitti valla 23. Haftamizda bebek aramizida arastrdk indirim bekliyoruz bide anne yanina kucuk besik aldik. Oda takimi bebek arabasi kangurumuz perdemiz kaldi. Onlarida bebek dogunca alacagim ilerleyen haftalarda kanguru ve bebek arabasinida aradan cikartmayi dusunuyorm. Insallah 😊