Merveaygun Kızlar e devletten maske spariş girip kod alan oldu mu?? Maske ihtiyacını nasıl hallediyorsunuz ?? Satis da yasaklandi maskesiz kaldik nasıl alcaz onu da bilmiyoruz 😔 yardimci olur musunuz
Islim123 Merveaygun biz e devlete başvurmuştuk istanbulda ikametim gözüktüğü icin kod geldi abim almıştı benim adima
_Mrv_ Merveaygun eczaneler kimlik no ile verecek demislerdi yardımcı olurlar bence, olmadı kumaştan yapın kendinize arasına da bir iki kat havlu peçete koyun, verdikleri maskeden daha sağlam oluyor :)
Merveaygun Samsun havza ilcesindeyiz iki defa başvurduk kod falan gelmedi 😔 kendim yapsam dikişten hiç anlamam ki 😔
zeyzey95 Merveaygun bana kod geldi aldım eşime gelmedi. Ama eşime ve kendime internetten de başvuru yapmıştım bugün de PTT getirdi ikimiz içinde
Electus zeyzey95 nerelerde oturuyorsunuz eşimde bende kaç kere başvurduk kod falan yok belediyelerlemi alakalı anlamadım 1 ay oldu nerdeyse 😩
Pelo_00 Merveaygun bende başvurdum ama kod gelmedi alamadım daha maske. mecburen siyah maskelerden aldım ama koruyuculuğu iyi değil diyorlar.
Electus Aynı şekilde hamileler için özellikle gönderilse süper olur yani ne yapıcaz bezlerle ne kadar koruyacak satılmamasıda kötü oldu yani maske bulamıyoruz gerçekten isyanlardayım😩