Happybsrn canım ben 2 sinde oldum nisan ayı ama tam günü gününe olmuyorum bazen tam 30. Gün bazen 35. Buluyor . Pko varmış bir hamilelik yaşadım ama kavuşamadan bebeğime 😔 6 aydıR deniyoruz ama hamile kalamadım ben geçen ay folikasite başladım . Devam etmem gerektiğini bilmiyordum bu ikinci ayım olacak . Şimdi asıl soruma geleceğim sende yumurtlamadan iki gün önce başlayıp yumurtanın çatladığı gün geçip sonrasında ara ara kasıklarında ağrı batma arası bir durum oluyor mu ?