ilknrgl AysennHED ben hic oyle bel agrisi felan cekmedimm rabbim herkeze kolay dogumlar nasip etsin aslinda benim de daha sezeryan daha normal dogum olacagi belli degil
AysennHED ilknrgl anladım canım benim zorunlu sezaryen 39. haftaya kadar beklemek istiyorum dedim o da sıkıntı olmaz bekleriz dedi bakalım acil bir durum olmazsa beklşcez hanım efendiyi 😀Rabbim hepimize saglıklı hayırlı dogumlar nasip etsin inşallah 🤲
Rbiakse46 Ecebati aynen genelde hep sol tarafımda toplanıyor o esna da dediğin gibi bıçak sağlanıyor sanki ayaktaysam kıpırdayamıyorum
AysennHED Ecebati benimde ara ara toplanıyor canım ama erken dogum riski falan var demedi herşey olması gerektiği gibi plesanta yeni yaslanmaya başlamıs dedi hayırlısıyla sag salşm gelsinler inşallah az bir zamanımız kaldı 😊