Kizlar merhaba. 13+5 gunluk hamileyim. Fakat son bir haftadir bugun 2 . Kez olmak uzeri sadece geceleri beni uykudan uyandiracak kadar karin ve sag kasik agrim oluyor. 🙁 bu arada bebegim sag tarafta. Bunun sebebi nedir lekelenme vs hicbirsey yok. Ama karin agrim cok oluyor sag tarafa yattigimda ve sirt ustu yattigimda ise artiyor sol tarafa yatinca hafifliyor.