Merhaba arkadaşlar ilk bebeğimi 22 haftada kaybetmiştim şimdi ikinci gebeliğim 20+1 olduk 12. Haftada serklaj oldum her hafta pluton depot iğne oluyorum birde geceleri progestan 200 lük içiyorum ağızdan 1 tane bu şekilde önlem alınmasına rağmen erken doğum yapan oldumu acaba bilgisi olan yazabilirmi şimdiden teşekkürler