Fuliaa90 Mohtertalha dünde bir başlık vardı kullanan memnun olan varmış yorumlarıda çok iyi bende almayı planlıyorum fiyatıda gayet uygun
Fuliaa90 Mohtertalha evet be yorumlar gerçekten cok cok iyi aslında happykidsde sormak lazım muhakkak kullanan vardir dir düsünüyorum ben bebek arabasınıda orda sormustum sonucta deneyimliler 😂