Yakın zamanda doğum yapan var mı ? Normalde burada takipliydim pandemi hastanesi oldu (36+3üm)1 aydır gitmedim geçen ay kontrolüme köydeydim kırşehire gittim bugun ise tekrar kontrole sami ulus kadın doğuma gittim sami ulusta yaparım diyordum doğumu ki eşim hiç sevmedim ben burayı pis burası dedi
ne yapsam ikilemde kaldım şehir hastanesi desem nasıldır iyi midir bilmiyorum 🤷🏻♀️ kimisi iyi demiş kimisi berbat demiş
GATA desen pandemi oldu fikirlerinize ihtiyacım var