Herkese merhaba, geçen hafta ikili test yaptırdık ve bugün sonuçları için doktoru aradık. Sadece değerlerin normal olduğunu bir sorun olmadığını söylediler başka hiçbir açıklama yapılmadı. 16. Haftada da üçlü test yapılacağını söylediler. Ben ikili testte bir sorun görülmezse üçlü test yaptırılmadığını duymuştum. Benzer durum yaşayan var mı ?