Bvzzz bende canım öyle düşünmüştüm lansinohun tek manuel olanını alacaktım çantamda bulunsun belki lazım olmucak diye sonra Manuel’e kol gücü gerekliymiş biraz zor oluyormuş bende uğraşamam onla diye 😂 lansinohun ikili elektrikli Olanı aldım indirime girdiğinde. Elektrikliği daha çok tavsiye eden oldu baby plus da iyi diyorlar 200 TL ikili elektrikli e bebeğin kendi şeyi ben ilk başta onu alacaktım manuel olan da 100 lira falandı zaten. Sonra lansinohun indirime girince onu aldım