Merhaba arkadaşlar, öncelikle hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum. Ben yakın zamanda doğum yapan arkadaşlara bir şey danışmak istiyorum. Normalde gittiğim hastane doğuma eşleri kabul ediyordu, ancak koronavirüs salgınından dolayı artık almadıklarını söylüyorlar. Sizin bu konudaki deneyimleriniz neler oldu ? Şimdiden teşekkür ederim.