pala123- Merhaba kızlar bu benim ilk gebeliğim hayırlısıyla kız olacak 5 aylık olduk ama henüz karar vermedik benim istediğimi eşim istemiyor onunkini de ben birde herkes birşey diyo bizim dışımızda herkes söz sahibi özellikle kaynana sinir oluyorum benim istediklerim Dila güneş elvin esin Sedef sizce nasıl yada daha güzel bir fikriniz var mı artık karar verip herkesin ağzını kapatmam lazım
Betull41 pala123- bende sadece anne baba karar vermeli hatta bence sadece anne 😂 benim inerim Hifa zeren 💙
lizge pala123- geçenlerde babaannemi kaybettim eşimle kuzeniz onunda babaannesiydi ismi mısra olduğu için bizde kız olursa mısra koyalım dedik ama erkek çiktı🥰
Yasemin00 Ben NİDA koyucam kızımın adını (sana da fikir olsun Erva, Öykü, Masal ,Azra , Duru, Esila ,ikra ) canım