Saliha110 amin hepimizin inşallah benimde ilk gebeliğimm 4. Aya kadar midemden cok cektim ne yesem cıksrdım o derece geçti bi ay sonra tekrar başladı bunkez yanma ve ekşimeler onada doktorum gavisskon surup verdi, ama size tavsiyem yağlı kızartma abur cubur vs tarzı yemeyin mideniz cok rahat ediyor yanma olmuyor hiç