Kızlar 33 haftalık 2.ogluma hamileyim oglumdna kalan hastane çıkışı var çok kullanışlı degil diye almadim tekrar ama kararsizim sanki oğlumda kalanlar yetmeyecek gibi yeniler zaten ama sizce 3-6 ay mi alsam bir şeyler yaz bebeği zaten dışarı da çıkıp bakamıyorum bir şeyler şimdiden strese girmisim.