Umitmerve27 Kızlar hastane kontrollerime gidemiyorum kendi yaşadığım şehirde olmadıgım için küçük nir yerdeyim içimde rahat degil benim gibi gidemeyen arkadaşlar var mı
DamlaNur29 Umitmerve27 doktorlar sadece 1 veya 2 hafta erteleyin diyolar yani gitmeniz gereken zamandan ayda bir gidiyosan 1 hafta veya 2 hafta ertele diyolar ben 1 bucuk hafta erteledim sonra gittim ama sonunda gitmek gerekiyor
brcaky Kaçıncı haftadasınız ilk ve son haftalar kontrol açısından önemli ya da şeker yüklemesi yapılacak haftalarda kontrole gitmeniz gerekir
Edanurdg Umitmerve27 27.haftaya kadar şeker yüklemesi yaıpılması gerek bence gidin hem kontrol olursunuz hemde yüklemeyi yaptırırsınız ihmal etmeyin. Bu arada şeker yüklemesi o gün yapılması için sabah aç karna olmanız gerekli