Cansum1 koldan, 3 kez.. İlk sabah erkenden gider gitmez açken alınıyo, sonra sana reçete veriyo gidip içecek alıyosun içiyosun 5 dk içinde.. Tam bi saat sonra tekrar kan veriyosun, 1 saat sonra son kez kan veriyosun.. Amaç açken, şekerle ve şeker yayılınca gerçek ölçümü bulmak, bu aralarda asla su bile içmiyosun.. Biraz zor evett ama test biter bitmez kantine koşabilirsin😂😂 sağlıklı sonuçlar alırsın inşallah.. Mutlaka yaptır, gizli de varsa çıkıyo 🤞🤞