30 hafta 14 kilo aldım, ama bence bu değerler kişinin yapısına göre değişiyor, benım boyum kısa ve normalde de kılo potansıyelı yuksek bırıydım. Hamıleyım dıye hıc abartıp da yemedım ama kılo aldım. Dogum sonrasında ne olacak bu kılolar nasıl gıdecek bakalım görücez. Ha bu arada İlk 4 ay sadece 3 kilo almıştım ama suan 74 kıloyum ve kımse ınanmıyor gostermıyorum var bu işte bır gariplık 🤗