gmzmg Sedakra braun prt 2000 aldım. Koltuk altı ölçüm yapıyor. 2-3 yaşına kadar temassız alından ya da kulaktan ölçüm önerilmiyor.
_defnee Sedakra Koltukaltından almıştım. Bebekte kullanımı hiç rahat değil. Koydurtmuyor. Tam bir seromoni ve korkuyor. Üzülüyorum. Alından almadığıma pişmanım. Kulaktan ve alından ölçenler var ikisi bir arada olan daha iyi. Piyasada bulursam alıcam
Ayca517 Sedakra e bebekten baby plus aldm temassiz canim 130 tl bir de baby jeam 20 tl lik koltukaltindan olcer aldim
Evita _defnee youtubeda çocuk doktoru alından ateş ölçmek doğru bilgi vermez, kulağı tercih edin demişti.
_defnee Evita Tamam sayısal veri olarak öyle olabilir ama birbirinin nerdeyse aynı çıkıyor. Bebekte ölçmek çok zor oluyor zaten. Fakat koltukaltıve alın ölçen aynı anda ölçenlerden bahsediyorum ben. Sadece alından değil.
Leona Biz omron temp 520 kulaktan ölçen cihazı aldık. Bu korona davasına bebiş gelmeden önce biz kullanmaya başladık, oyuncak oldu elimizde 😄. Gayet memnunuz.