Selamun Aleykum herkese 😇🙏hamdolsun zoru atlattik.kisaca paylasmak istiyorum sizlerle belki faydam olur.bu 2. sezeryanim 38+6 da abisine 2. yasgunu hediyesi olarak geldi kizimiz. malum olaylardan dolayi devlette doguma karar verdik kontrollerim özelde oldu genelde. 2. olmasina ragmen ameliyat korkusu olan biriyim ve baya heyecanliydim.ameliyat sirasindada asiri heyecanlandim ve yukardaki isikli aynalardan bana yapilan islemleri gordum 😲 panik oldum bana sakinlestirici yaptilar sonra kizimi gosterdiler dikisler yapildi ve odaya goturuldum.esas olay odada basliyor arkadaslar yaninizda giden kisi her konuda sizi kaldirabilecek biri olmali bebek bakimindan anlamali ve sizinle iyice ilgilenebilmeli.ve bir ameliyat oluyoruz her insanin bunyesi farkli olabiliyor guclu olmaliyiz.sizlere tavsiyelerim😇
1- yaninizda mutlaka depend (hasta bezi) bulundurun
2-süt icin humana still tea çok iyi geliyor
3- sade nescafe bol bol su sizi çabucak toparliyor
4- kendinizi iyi hissetsenizde destek almadan hareket etmemeye calisin. sanirim ben biraz fazla zorladm kendimi agrilarm cok fazlalasti.
5-evinize geldiginizde doktrun verdigi ilaclari duzgunce kullanmak cok iyi gelicektir
6-bunu ben yapamadim ama siz lutfen yapmaya calisin🙈evdeki daginikliklari isleri gormemeye calisin ilk haftaniz mumkunse sadece sizin iyilesmeniz ve bebeginiz bakimiyla gecsin.
7-hamileliginizde benim gibi (kabizlik hazimsizlik) sorunlari yasadiysaniz lavman alip yapmaniz cok iyi oluyor. ameliyat sonrasinda gaz sancisi ve eve geldiginizde tuvalete cikma sorunu yasarsaniz cok isinize yarayacaktir. ben libalaks kullandim marka olarak önerebilirim.
İnşaallah hepinize güzel doğumlar diliyorum 😇🙏🙏🙏