Sabirsiz_Anne Kızlar dün öğlen lavaboya gittiğimde yoğun sümüksü Bi akıntı vardı ama kanlı falan değildi hafif sarimsiydi küçük Bi parçaydı nişan sandım akşam tekrar geldi ama busefer çoktu aynı sekildeydi hatta resmini çektim igrenmezseniz Bi bakarmisiniz bugün parça parça gelmeye devam ediyo azar azar. Hafiften sancım ve bel ağrım da var bacaklarımın arası sürekli nemli gibi bugün Bi acile gitmeyi düşünüyorum sizce bu gelen nişanmıdır?? Bu arada 39+4 üm https://imgyukle.com/i/QUgSRP
Zeynep_adem58 Sabirsiz_Anne nisan canim bu herkezde kanli olmuyor bebisin gelmesi yakin bnim geldikten 2gun sonra sancim tuttmustu cok sukur kucagimda 5 bucuk aylik dana oldu darisi size 😊
Aybukebakla Nişan değil normal bi akıntı hamilelikte böyle iç çamaşır ıslatacak derecede yoğun sümüksü akıntı oluyor
Sabirsiz_Anne Aybukebakla hiç olmazdı dün ilk defa geldi iç çamaşırı i islatmiyo sadece peçeteye geliyordu kesildi şimdi
Sabirsiz_Anne Canimkizimm10 ben gittim acile ağrım çıktı ama yeterli değil dedi açıklığı hiç yok ama bebek artık yerleşmiş heran gelebilir suyun falan dedi eğer su gelmezse perşembe tekrar kontrole çağırdı
Canimkizimm10 Sabirsiz_Anne valla ben evde sancı cekiyorum şuan kahverengi akintim da var sancı yogunlasirsa hastaneye gidicem
Sabirsiz_Anne Canimkizimm10 aynen canım iyice bekle dayanamicak gibi olursan git inşallah sağ salim alırsın bebisini kucağına 🥰
Canimkizimm10 Sabirsiz_Anne allah razı olsun canım benim seninde sağ salim kucağına almayı nasip eder insallah 😍
Sabirsiz_Anne Zeynep_adem58 ay ne güzel Rabbım sizlere bağışlasın inşallah 🤗 🤗 inşallah dediğiniz gibi olur heyecanla bekliyoruz 🥰🥰