Burcy1 alt kıyafetinizi çıkarıyorsunuz genelde bir örtü oluyor, o örtüyle kendinizi kapatıp oturuyorsunuz doktor gelince ayarlıyor koltuğu vs sonra eldiven jel sürüyor 2 parmağını içeri uzatıyor kafası yukarda oluyor bunu yaparken aşağı bakmıyor. Türkiyede gittiğimde böyleydi. Almanyada farkı örtü vermiyorlar 😂 daha rahat hissetmek için ben elbise giyiyorum bana daha kolay geliyor, tavsiye ederim 😀