Eemmyy minik3434 benim kahwerengimsi bi renk oldu 1-2 gün sadece. Ama ben o zamanlarda hamile olduğumu bilmiyordum adet olucam zannetmiştim.🙈 Hamile olduğumu öğrendiğimde bu yüzden olabileceğini düşündüm
zeyzey95 minik3434 kimyasal gebelik yaşadım yerleşme oldu sonra hamile kaldım yerleşme oldu o da düştü. Şimdi 10+4 haftalığım yerleşme olmadı
yagmur91 Ben düşük yaşadım 6-8 ay önceden. Bu gebeliğimde kahverengi akıntım çok oldu. Ama hepsi yerleşme kanaması olmayabilir. Kişiye göre farklılık gösteren durumlar olabilir.