damlac Arkadaşlar merhaba 34. Haftadayım. Hamileliğimi öğrendiğimden beri Salatı Tefriciye okuyorum. Günde 25 tane okuyordum çok şükür Allah’ın izniyle bu gün son günüm 4444e tamamlayacağım. Okuduğum belirli esmalar var her gün ve her gün Yasin okuyorum bir tane. Şimdi Tefriciyem bittiği için ve doğum yaklaştığı için yeni bir şeyler eklemek istiyorum. Bu konuda bana fikir verirseniz çok sevinirim
Hashasim2020 Ben de şurada bekleyeyim. Sadece duydum araştırmadım ama kız ise Meryem erkek ise Yusuf süresi okuyun diyorlar
Sam Merhaba Allah bebeklerimizi hayırlısıyla kucağımıza alabilmemizi nasip etsin inşaallah 🤲 Abese suresi 20. Ayet okunmasını önermişti Ömer Döngeloğlu hoca ve El Mübdiu, Er Rakib,El Müsavvir esmalakarının çekilmesini
Fuzuli Bende tefriciye okuyorum az kaldı bitmesine. Elimi karnıma koyup sübhanallahi vebihAmdihi çekiyorum.