Ben de egepolde Gökalp bey ile başladım ama sonradan öğrendim ki mesai saati dışı saatlerde doğuma nöbetçi dr giriyormuş ve istediğimde dr uma ulaşamıyordum. Bu yüzden karataşta Aysel zabit ile devam ediyorum ve iyi ki ona gelmişim diyorum bu kadar tatlı bir dr olamaz.