Kızlar adetim dört gün gecikti ama içimden ne kan testi yaptırmak ne gebelik testi yaptırmak geliyor yine normal gecikme olacak sanırım kilo aldığım için içim çok daralıyor benim için ve diğer içi daralan gebe adayları için lütfen inşirah okur musunuz :(